Jonge moeder, herstellend van burn-out? Zo breng je rust in je leven

Het is 7 uur in de ochtend, je bent er 3 keer uit geweest vannacht, en je hebt het gevoel dat je nauwelijks een oog hebt dichtgedaan. Maar de wekker gaat alweer. Je hoort de baby huilen en je denkt..

  • Hoe hou ik het vol vandaag?
  • Ik moet straks nog een hele dag werken en ik ben nu al op!
  • Stop nou met huilen. Ik word gek!
  • Ik meld me ziek zodat ik kan slapen!

Ik weet precies hoe het is. Ik ben zelf alleenstaande moeder geweest en ik had deze gevoelens regelmatig na weer een korte nacht. Wist ik toen maar wat ik nu weet!

 

Als jij dit ook herkent dan heb ik iets wat jou gaat helpen. Namelijk drie verrassend eenvoudige en korte ademoefeningen die ervoor zorgen dat je in 1,5 minuut ontspant en weer rustig van binnen wordt. Het is heel simpel, iedereen kan het en het kost weinig tijd.

Nu denk je misschien: ademen? Hoezo helpt dat?

Ademen is iets heel natuurlijks en eenvoudigs. We ademen automatisch, maar niet automatisch goed! Essentieel voor een goede ademhaling is de uitademing. Uitademen is loslaten, je leeg maken, ontladen, ontspannen. Hoe beter je uitademt, des te beter je inademing. De inademing volgt vanzelf en je lichaam wordt opnieuw gevuld met energie.

Omdat onze hartslag en bloeddruk van nature toenemen als we inademen en afnemen als we uitademen, zorgt bewust langer uitademen voor verlaging van je hartslag en van de stressreactie van je lichaam
– Dr. Emma Seppälä –

Door volledig en bewust te leren ademen herstel je je natuurlijke ademhaling, met als gevolg:

  • Je ontspant en daardoor laat je spanning en stress los
  • Je komt meer in contact met je lijf en met je emoties
  • Je buik wordt een rustige en veilige plek
  • Je hart gaat meer open voor jezelf en de wereld
  • Je hoofd is rustiger en meer verbonden met je hart en buik
  • Je ervaart meer ruimte voor jou. Je (her)ontdekt wie je bent en wat jij belangrijk vindt
  • Je creëert een stevige basis om jouw leven te leiden als moeder

Zo vind je de rust om te genieten van het moederschap – in slechts 1,5 minuut per dag

Breng een beetje rust terug in je leven. Ontdek hoe je weer ontspannen kunt omgaan met jouw huilende baby terwijl je Nu naar je werk moet. En hoe je ontspant op alle andere stressvolle momenten in je drukke dag.

Profiteer NU gratis van deze 3 verrassend eenvoudige, korte maar zeer effectieve ademoefeningen. Neem contact met mij op via het contactformulier en je ontvangt van mij 3 video’s. 

*Na aanmelden hou je levenslang toegang tot deze waardevolle video instructies.